طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی
  • قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

همه‌ی ما گیاه سیر را می‌شناسیم و از خواص فوق‌العاده آن برای سلامتی آگاه هستیم. اما به دلیل بوی تندی که این گیاه دارد، از مصرف آن خودداری می‌کنیم.

سیر سیاه بیز «Black Garlic» محصولی است که در طی مدت 3 ماه توسط دستگاه‌های مخصوص در دمای بین 60 تا 90 درجه سانتی‌گراد و با ایجاد رطوبت مناسب تخمیر می‌شود که طی این فرایند سیر حالت نرم و ژله‌ای به خود می‌گیرد و به رنگ سیاه در می‌آید.

این سیر بدون بو و دارای طعم بسیار مطلوب و ملسی است و دارای خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامتی است که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد سرطانی، درمان بیماری‌های کلیوی، تقویت سیستم ایمنی بدن و… اشاره کرد.

سیر سیاه یکی از فروش محصولات دکتر بیز است که توسط این کمپانی تولید و فرآوری می‌شود و فروشگاه آقای بیز «aghayebiz.com» جزو معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول بینظیر می‌باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تر این محصول بپردازیم..

خرید سیر سیاه دکتر بیز

  سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه فراورده ای است که از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه می‌شود. طی این روند سیر را بین ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای تقریبی ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. پس از آن سیر حالت ژله ای پیدا می‌کند، مزه آن شیرین شده و رنگ آن سیاه می‌شود.
طریقه مصرف سیر سیاه

طریقه مصرف سیر سیاه چگونه است؟ شما می توانید برای مصرف 1 تا 3 بوته را روزانه با شکم خالی یا در وعده های صبحانه خود با نان میل کنید  بهتر است این طلای سیاه را قبل از استراحت مصرف نکنید چون به دلیل خاصیت انرژی زای که دارد موجب بی خوابی شود. توصیه می شود ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند.
فرآیند تخمیر سیرسیاه

هر چه دما بیشتر باشد فرآیند تخمیر سیر سیاه سریعتر اتفاق می افتد. در دمای ۷۰ درجه، سیر با سرعت دو برابر نسبت به دمای ۶۰ درجه تخمیر می شود. مطابق تحقیقات سیرسیاه در دمای بین ۷۰ تا ۸۰ درجه بهتر تخمیر شده و کیفیت، طعم و رنگ بهتری پیدا می کند.

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

آب موجود در سیر  تقریبا ۶۳ درصد است که طی فرآیند تخمیر باید به مقدار ۴۰ تا ۵۰ درصد برسد تا برای خوردن بهتر باشد. اگر آب موجود در سیر کمتر از این مقدار شود سیر خشک شده و خوردن سیر سخت می شود.

اگر سیر در حرارت بین ۸۰ تا ۹۰ درجه تخمیر شود، شکر محلول در آب آن کاهش یافته و طعم شیرینی نخواهد داشت. همچنین هیدروکسی متیل فورفورال در فرآیند تخمیر افزایش می یابد که این افزایش در دمای ۶۰ درجه کمتر است. اینکه هیدروکسی متیل فورفورال ماده مفید یا مضری است بین دانشمندان مورد بحث است. قبلا خواص مضری برای این ماده اثبات شده بود ولی اخیرا خواص مفیدی مانند آنتی اکسیدان و ضد سرطان بودن، ضد آلرژی بودن و کاهش صدمات ناشی از کمبود اکسیژن برای آن ثابت شده است (منبع).

جمع بندی تحقیقات نشان می دهد بهترین دما برای تخمیر سیر و تبدیل آن به سیرسیاه دمای ۷۰ درجه سانتی گراد است. باید توجه داشت که فقط دما موثر نیست و خواص سیرسیاه تحت تاثیر عواملی دیگری مثل رطوبت هم هست.سیر سیاه به دلیل خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی، با رشد چشمگیر تقاضای مصرف در طی سالهای اخیر به یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده‌است. علاوه بر این، سیر سیاه در بهبود روند تولید و همچنین نوآوری محصولات جدید پردازش سیر سیاه توجه مصرف‌کننده را به خود جلب کرده‌است. اخیراً برخی از محصولات فرآوری شده سیر سیاه مانند ملاس سیر سیاه، پوره، خمیر، عصاره و قرص‌های مکمل در ویتنام و بازار جهانی معرفی شده‌اند.

سیر سیاه فرآوری شده بیز
خرید سیر سیاه دکتر بیز در فروشگاه AghayeBiz
گاها برخی از افراد سیر ترشی که رنگی سیاه دارد، را با این محصول اشتباه می‌گیرند که استفاده از آن باعث ایجاد تاثیرات منفی روی سلامتی بدن می‌شود.

از جمله نکاتی که باید در هنگام تهیه این محصول به آن توجه داشته باشید کیفیت آن است. این سیر در فروشگاه آقای بیز با مناسب‌ترین قیمت و با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

قیمت Black garlic در فروشگاه آقای بیز بر اساس تعداد و حجم این محصول توسط  مشتریان تعیین می‌شود. بسته‌بندی این محصول به دو صورت قوطی و کیسه‌ای با وزن 170 گرم است.

سیر سیاه اصل در خاورمیانه توسط کمپانی بیز تولید می‌شود که با اطمینان خاطر می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی «aghayebiz.com» نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام کنید.

سیر سیاه دکتر بیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درباره این محصول می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر عباس